Een bestelzuil: Ideaal voor jouw horecaonderneming!

Een bestelzuil; je zult er vast wel ooit van gehoord hebben of wellicht al over na gedacht hebben als ondernemer zijnde. Maar waarom zou je hier nu voor kiezen in de horeca?

Voor zowel de ondernemer als voor de klant is een bestelzuil een uitkomst. Het bestelproces wordt op deze manier namelijk enorm versnelt. Een klant hoeft bij binnenkomst namelijk niet te wachten tot de ober tijd heeft. Een klant kan nu namelijk eenvoudig op het gewenste moment naar de bestelzuil lopen. Dit resulteert in kortere wachttijden en snellere service, superhandig op piekmomenten!

Een ander bijkomend voordeel van een bestelzuil is dat het aantal foute bestellingen omlaag zal gaan, menselijke fouten bij het opnemen van bestellingen is nu namelijk niet meer mogelijk. De klant geeft namelijk nu zelf door wat hij wil bestellen. Hierdoor zal de kans op fouten verkleind worden.

Ook als je krap zit qua personeel is een bestelzuil natuurlijk ideaal, het helpt je om alsnog je klanten te kunnen bedienen. Zelfs als je momenteel niet genoeg personeel hebt.

Een ander voordeel, waar je misschien niet direct aan denkt is dat bestelzuilen zorgen voor enorm veel inzicht. Een bestelzuil houdt namelijk bij hoeveel bestellingen er zijn geplaatst en wat voor bestellingen dit waren. Zo heb je dus direct inzicht in de hardlopers! Ideaal voor als je je menukaart wilt opschonen of een leuke actie wilt opzetten.

Zorg er wel voor dat een bestelzuil past bij jouw type organisatie en dat het personeel goed op de hoogte is van de werking van de bestelzuil. Zodat een klant altijd bij het personeel terecht kan, wanneer er vragen zijn.

Meer weten over bestelzuilen? Bekijk de website van Prestop en laat je inspireren over de mogelijkheden!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *